Przygotowaliśmy 3 plany obsługi serwisowej, a podstawą każdego planu jest pełna kompleksowa obsługa serwisowa sprzętu oraz pełne wsparcie użytkownika. 

Plan I

Dedykowany każdemu klientowi, któremu zależy na utrzymaniu sprzętu w pełnej sprawności zgodnie z wytycznymi producenta. Gwarantowany szybki (do 72h) czas przyjazdu serwisanta w wypadku awarii, a także nielimitowana pomoc zdalna dają użytkownikowi komfort pracy na sprzęcie, który jest utrzymywany na najwyższym możliwym poziomie sprawności.

Plan II

Dedykowany każdemu klientowi, któremu zależy na utrzymaniu sprzętu w pełnej sprawności zgodnie z wytycznymi producenta i jak najszybszym czasie naprawy. Najszybszy możliwy (do 48h) czas przyjazdu serwisanta w wypadku awarii, wydłużona gwarancja na wymienione części zamienne, a także nielimitowana pomoc zdalna oraz wsparcie aplikacyjne dają użytkownikowi komfort pracy na sprzęcie, który jest utrzymywany na najwyższym możliwym poziomie sprawności.

Plan III

Dedykowany klientowi z laboratoriów pracujących w środowisku regulowanym. Ten plan zawiera wszystkie korzyści planu II m. in. Najszybszy możliwy (do 48h) czas przyjazdu serwisanta w wypadku awarii, wydłużoną gwarancję na wymienione częścizamienne, nielimitowaną i bezpłatną pomoc zdalną, wsparcie aplikacyjne oraz pełną kwalifikację OQ/PQ, po zakończeniu której klient otrzymuje raport z kwalifikacji zgodny z wymogami GLP oraz innymi wymaganymi w danym laboratorium.

Wyższe plany (II i III) to przede wszystkim wydłużona gwarancja na wymienione części oraz najszybszy możliwy (do 48h) czas przyjazdu serwisanta w wypadku awarii.
Plan III zawiera ponadto pełną kwalifikację OQ/PQ, po której zakończeniu klient otrzymuje raport z kwalifikacji zgodny z wymogami GLP oraz innymi w danym laboratorium.

Porozmawiajmy!

22 398 79 41 
serwis@aga-analytical.com.pl

Wybierz jeden z Planów dopasowany do potrzeb Twojej firmy

Umowa serwisowa